רק כשהפכתי לאמא גיליתי ש...

רק כשהפכתי לאמא גיליתי ש...

לכל אמא עתידית יש את הפנטזיות שלה על האמהות: איך יראה סדר היום, איך יראה התינוק, איך נקרא לו ומה נעשה ביחד.
אבל אז מגיעה הלידה ואיתה התינוק או התינוקת והמציאות מתרחשת. לאחרונה נזכרתי איך זה להיות אמא בפעם הראשונה, ורציתי לשתף אתכן בחוויות שלי.

האהבה הכי גדולה שהייתה לי בחיים

למי שיש ילדים זה נראה אולי מובן מאליו, אבל בתור אמא בפעם הראשונה הייתי מופתעת מגודל האהבה שיש לי ליצור הקטן והצורח הזה.
זה לא בא מיד, אני מודה. בהתחלה היה לי קשה להתחבר ובעיקר קשה לעכל שזה שלי. אבל ככל שעברו הימים והלילות ביחד התאהבתי ובגדול.
אי אפשר לתאר אהבה כזו למי שלא חש אותה מימיו! 
בתמונה: עידו
צילום: לירון שבס
אהבה אינסופית

שינה

מישהו פעם אמר לי שהורים טריים זה כמו חיילים: הם נרדמים בכל מקום.
זה כל כך נכון. אני חושבת שאדם לא יודע כמה השינה חשובה עד שהוא הופך להורה smiley.
בחודשים הראשונים להורות שלי לא ישנתי יותר משעתיים רצוף. מה שהפך אותי לרגזנית, בכיינית ו.... עייפה (או אולי היו אלה ההורמונים?). הורים טריים הם סהרוריים ודי מפחיד לחשוב שיש כמה כאלה על הכביש, אז בפעם הבאה שאת מתעצבנת על המכונית שנוסעת בזיג-זג, חשבי שיש סיכוי שהנהג הוא פשוט הורה עייף במיוחד. למזלי ולשמחתי אמא שלי הייתה מגיעה פעם ביום לשעתיים-שלוש ובכך איפשרה לי לחטוף נמנום, להתקלח, לאכול ועוד כל מני דברים בסיסיים שכאלה, שלאחרים נראים מובנים מאליהם.
בתמונה: אני, מנמנמת בתוך השמיכי הענק.
צילום: שרון בסון
שמיכי ענק

מגבונים זה החיים

לפני שהיו לי ילדים לא היו לי מגבונים. 
אבל אחרי שעידו נולד הבנתי שמגבונים פותרים 90% מבעיות העולם. המוצר הזה פרץ לחיינו ביחד עם הילד ומאז הוא נשאר. וגם היום זה המוצר הכי חשוב בבית.
המגבונים היוו את ההשראה למוצר הכי מגניב שיש לי בחנות: ללה אפצ'י
צילום: דליה ברודבקר
ללה אפצ'י

בכי של תינוק

אם יש משהו שממש לא הבנתי לפני שהיה לי תינוק, זה כמה הבכי שלו מלחיץ. אמא תעשה הכל בכדי שהתינוק שלה יפסיק לבכות!
אם אני מסתכלת אחורה על ימי הראשונים כאמא אני נפעמת לגלות כמה הייתי (ועודני) נלחצת מהבכי של ילדי: הדופק עולה, הנשימה מתגברת ויש תחושה כללית של מצוקה.
מה מציק לו? למה הוא בוכה? ואיך אני יכולה לפתור את זה? גם היום שילדי גדולים (עידו עוד מעט בן 9 ועדי בת 4.5) אני נלחצת כשהם בוכים, אבל היום אני מודעת לזה ומרגיעה את עצמי. נושמת עמוק ומנסה לנהל את הסיטואציה ברוגע.
לעמוד עם תינוק בוכה בתור של הדואר??? זה הדבר הכי מלחיץ בעולם! 
אני לא אשכח סיטואציה שבה סבתא אחת ריחמה עלי ולקחה את הילדה, ניענעה אותה והרדימה אותה. אני הייתי אסירת תודה וקצת בתחושת "לא נעים", אבל העיקר שהתינוקת ישנה.
בתמונה: עידו
צילום: לירון שבס 
 
אני לא בוכה

תם עידן הפרטיות

מהרגע שנולד עידו תם עידן הפרטיות. ללכת לשירותים לבד? חחחח. לסגור את הדלת כשאני מתקלחת? מה פתאום.
הילד היה איתי בכל רגע, וגם עכשיו כשהקטנה שלי בת 4.5 עדיין יש רגעים שהיא פשוט נכנסת בחופשיות למקלחת או לשירותים בזמן שמישהו משתמש בהם. 
העין הבוחנת של הגמדים הקטנים תמיד פתוחה, ולנו ההורים לא נותר אלא להפגין דוגמא אישית בכל תחום בחיים, גם בשירותים.
בתמונה: המשפחה שלי
צילום: סלפי. לירון שבס
 

אין יותר פרטיות
עם כל הקשיים לא הייתי מוותרת על האמהות שלי והיום קשה לי בכלל להזכר איך זה היה לפני.
ספרי לי, מה הדברים שהפתיעו אותך כשהפכת לאמא? 
נשיקות לירון
HappyLI הינו אתר השייך לבעלי העסק והמותג HappyLI ע"פ: 36396588 (להלן: "HappyLI")
הגלישה, השימוש והרכישות המתקיימות באתר ע"י כל משתמש מהווה הסכמה ואישור לתנאי תקנון זה.

תנאים כלליים:
האמור בתקנון זה מתייחס באופן שווה לשני המינים, השימוש בלשון זכר הינו מטעמי נוחות בלבד.
1. השימוש באתר, לרבות עריכת הזמנה באמצעותו, מהווה הסכמתך לתנאי תקנון זה.
2. HappyLI הינו אתר אינטרנט המציע למשתמשים בו מוצרים לקניה דרך האתר.
3. השימוש באתר מותנה ללקוח אשר מלאו לו 18 שנים וכשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות. הלקוח הינו בעל כרטיס אשראי ישראלי או בינלאומי תקף.
4. השימוש באתר הינו לצרכים פרטיים בלבד, חל איסור מוחלט להשתמש באתר לצרכים מסחריים, שלא באישור HappyLI.
5. המשתמש אינו רוכש ואינו מקבל זכויות יוצרים כלשהן משימוש באתר או במוצריו, כל העתקה, מכירה ושימוש במוצרי החברה לצרכים שאינם פרטיים מהווה הפרה של זכויות היוצרים של בעלי האתר ו/או העסק.
6. תמונות המוצרים המתפרסמים באתר הינם להמחשה בלבד, יתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר לבין המוצרים הנמכרים בפועל. טעות בתיאור המוצר לא תחייב את החברה ולא תהווה עילה לביטול ההזמנה.
7. HappyLI ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח או לצד שלישי כתוצאה משימוש באתר על כל שימושיו או במוצר.
8. טעות סופר בתיאור המוצר אינה תחייב את HappyLI.
9. התמונות המופיעות באתר עשויות לכלול פריטים אשר אינם מוצעים למכירה.
10. כל המוצרים המופיעים באתר HappyLI כפופים לזכויות יוצרים ע"פ חוק.
11. HappyLI רשאית לשנות את תנאי תקנון זה ולעדכן את כל הפרטים המופיעים בו מעת לעת. על כן על המשתמש המבצע הזמנה באתר לוודא ולקרוא את תקנון הזמנות זה בכל הזמנה ולאשרו.

רכישות באתר:
1. הזמנות המבוצעות באתר אינן מאושרות באופן אוטומטי והן תלויות באישור HappyLI על מנת לבצען. אישור HappyLI מותנה בווידוא כל פרטי ההזמנה ואישורם על ידו, זמינות מלאי ואזורי משלוח. HappyLI שומרת על זכותה לסרב לביצוע הזמנה מכל סיבה שהיא עפ"י דין.
2. על מנת לבצע רכישה יש תחילה לבחור מוצר, המוצר יתווסף לסל הקניות, להשלמת תהליך הקניה הלקוח יכנס לסל הקניות וימלא פרטים אישיים ופרטי כרטיס אשראי/PayPal לצורך תשלום ומשלוח המוצר.
3. לכל מוצר יוצג "דף מוצר" ובו פרטי המוצר ומחירו.
4. HappyLI רשאית מעת לעת לעדכן את דפי המוצר, להוסיף או להחסיר מוצרים, להסיר מוצרים אשר אזלו מן המלאי וכמו כן לשנות את מחיר המוצר.
5. במידה והעיסקה אושרה תשלח ללקוח קבלה ידנית בתוך המשלוח הכולל את המוצרים אותם הזמין.
6. במידה והעסקה לא אושרה הלקוח יקבל על כך הודעה.
7. מסירת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית והעושה כן צפוי להליכים משפטיים פליליים ו/או להליכים משפטיים אזרחיים.

אספקת המוצרים:
1. אספקת המוצרים תיעשה ע"י חברת שילוח עצמאית ו/או דואר רשום ו/או אמצעי שילוח אחר. אספקת המוצרים תיעשה תוך תקופה שתיקבע על ידי HappyLI בעת ההזמנה ואלו יחולו ממועד אישור HappyLI לביצוע ההזמנה. מובהר כי זמני האספקה הינם זמנים משוערים, יתכנו שינויים בזמני האספקה. HappyLI אינה מתחייבת בשום צורה לזמני אספקה וכל עיכוב שחל שאינו בשליטתה אינו מחייב אותה.
2. אספקת המוצרים כרוכה בתשלום ובאישור ההזמנה על ידי HappyLI אלא אם צוין אחרת בעת תהליך ההזמנה והתשלום. במידה וההזמנה לא תאושר מכל סיבה שהיא והלקוח שילם בעבורה, יוחזר כספו של הלקוח בתוך 30 ימים מיום ההודעה על אי אישור ההזמנה.
3. עלות המשלוח תלויה בסוג המשלוח שבחר הלקוח. תעריפי המשלוח יצוינו בעת התשלום. באם בחר הלקוח משלוח לנקודות איסוף, יישלח אליו URL המציג את נקודות האיסוף הקיימות לבחירתו. המשלוח יישלח לנקודה שיבחר הלקוח.
4. מוצהר על ידי המזמין כי ידוע לו ששירות המשלוחים בעבור מוצרים הנמכרים באתר HappyLI הינו שירות חיצוני, על כן במידה והמוצר לא סופק על פי זמני האספקה המפורטים באתר, על הלקוח לידע את העסק באופן מידי על מנת שיוכל לערוך בירור בעניין. במקרה כזה, אין HappyLI חייבת בכל חיוב בגין איחור באספקה.

ביטול עסקת רכישה:
1. הודעה בדבר ביטול הרכישה מכל סיבה שהיא ע"י הלקוח תהיה בהתאם להוראות פרק ג' לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 ובכפוף לכל דין.
2. ביטול הרכישה יעשה מיום ביצוע הרכישה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר. בכל בקשה לביטול הרכישה לאחר שהמוצר כבר נשלח כפוף הביטול לכך שהלקוח יחזיר את המוצר לחברה על חשבונו ובתנאי שהמוצר תקין ולא נעשה בו כל שימוש, הוא באריזתו המקורית, אינו ניזוק ואינו פגום בצורה כלשהי.
3. ביטול עסקת רכישה זו כפופה להוראות סעיף 14ג לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981 (פרק עסקת מכר מרחוק) ובעת הביטול ישלם הלקוח דמי ביטול בגין כל מוצר שהוזמן בגובה 100 ₪ או 5%, לפי הנמוך.
4. בעת ביטול רכישה ובמידה ו- HappyLI ביצעה הזמנה לשליחות עבור המוצר שהוזמן, כספו של הלקוח בעבור השליחות שהוזמנה לא יוחזר.
5. מוצהר ומוסכם בין הצדדים כי במידה והלקוח מחזיר את המוצר באמצעות שליחות חיצונית ו/או גורם אחר ואינו מחזיר את המוצר בעצמו, הוא מעניק ל-HappyLI את שיקול הדעת הבלעדי להכריע האם המוצר ניזוק ואם לאו.
6. באם נפל פגם במוצר שהוחזר בעת הגעתו חזרה ל-HappyLI, הרי שהלקוח מקבל את קביעת HappyLI לעניין זה ובמידה וישנו פגם, כספו של הלקוח לא יוחזר.
7. ביטול הרכישה יתבצע באמצעות משלוח דואר לכתובת הדואר האלקטרוני של HappyLI.

שירות לקוחות:
1. לכל שאלה בכל נושא ניתן לפנות לכתובת דוא"ל של HappyLI: liron.shebs@gmail.com
צוקית 3 ראש העין (בתיאום מראש) 0523576475 (הודעות בלבד).
2. לא ניתן לבצע כל הזמנה דרך כתובת הדוא"ל של החברה, אלא אם נמסר למזמין אחרת באופן פרטני.


HappyLI מתחייבת לשמור על סודיות המידע המועבר ע"י הלקוח ולא לעשות בו כל שימוש ולא להעבירו לגורם אחר אלא לצורכי תפעול האתר בלבד ועל מנת לאפשר את ביצוע הרכישה באתר ולצורכי שמירת קשר עם הלקוח.
HappyLI ומנהלי האתר אינם אחראים לכל נזק מכל סוג שהוא אשר יגרם ללקוח אם מידע כלשהו יאבד או יגיע לגורם עוין.
x

#{title}

#{text}

#{price}