לטייל עם ילדים

לטייל עם ילדים - חלק א'

אי שם במרץ עשינו מנוי לרשות הטבע והגנים ומאז אנחנו משפחה מטיילת.
היום אני אספר לכן על המקומות שהכי אהבנו, מקומות שביקרנו בהם יותר מפעם אחת. 

בית גוברין

בית גוברין הוא פארק לאומי גדול ובו מספר תחנות. בכניסה (כמו בכל פארק לאומי) מקבלים מפה עם הסברים. בין התחנות נוסעים ברכב.
אם יש לכן ילדים קטנים שלא יתעניינו בהסברים ארכאולוגים אני ממליצה לכן לדלג על התחנות הראשונות ולהגיע ישר למערת המבוך: מערכת מסובכת ומסועפת של מערות מסתוריות, הכוללת המון מדרגות והתפצלויות. ההנאה מובטחת.
מערה נוספת שכדאי לבקר בה היא מערת הפעמון המשאירה רושם עז על הילדים וגם פותחת הזדמנות לתמונות דרמטיות במיוחד.
למי זה מתאים: לכל הגילאים, מומלץ להביא תינוקות במנשא (אין טעם לסחוב עגלה). שימי לב שהמסלול במערות המבוך לא יתאים לילדים שאינם הולכים יציב ויכולים לעלות מדרגות.
בתמונה: עידו במערת הפעמון
צילום: לירון שבס
בית גוברין

גן לאומי עין חמד

כשמו כן הוא - חמד של מקום. יש מסלול הליכה קצרצר שמתאים מאד לפעוטות, ערוץ נחל שמהווה מסלול הליכה לגדולים (בתקופות שהוא לא מלא), מבצר להרפתקנים ומלא פינות ישיבה מקסימות לפיקניקים.
בקיץ אפשר אפילו לשכשך את הרגליים בבריכות הרדודות. 
למי זה מתאים: לכל הגילאים, אפשר עם עגלה.
בתמונות: עדי ועידו
צילום: לירון שבס
עין חמד

מערת הנטיפים

אז חוץ מהפלאשבק לימי בית הספר שקיבלתי כששמעתי "מערת הנטיפים" זכרתי גם שזה מקום מאד יפה ואכן הוא לא מאכזב, גם עכשיו כשאני אמא בעצמי.
שימו לב שהמקום לא נגיש לעגלות ויש מלא מדרגות עד שמגיעים למערה.
הסיור במערה כולל הסבר של מדריך המצביע על נטיפים שונים ומלהיב את הילדים שמגלים דמויות בנטיפים ובזקיפים.
למי זה מתאים: גיל שלוש ומעלה או תינוקות במנשא (צריך לקחת בחשבון שיש ילדים שיחששו מהחושך)
בתמונה: מערת הנטיפים
צילום (ללא פלאש): לירון שבס
מערת הנטיפים
לטייל עם ילדים בשבתות זה כיף גדול. שווה לקום מוקדם, להעריך עם סנדויצ'ים ולעלות על האוטו. 
החוויה מאפשרת לכולנו להתגבר ולצבור זיכרונות משותפים. אני בהחלט ממליצה למשפחות שאוהבות לטייל לעשות מנוי לרשות הטבע והגנים.

ספרו לי מהו המקום ששווה לי לבקר בו עם הילדים בשבת?
נשיקות, לירון
HappyLI הינו אתר השייך לבעלי העסק והמותג HappyLI ע"פ: 36396588 (להלן: "HappyLI")
הגלישה, השימוש והרכישות המתקיימות באתר ע"י כל משתמש מהווה הסכמה ואישור לתנאי תקנון זה.

תנאים כלליים:
האמור בתקנון זה מתייחס באופן שווה לשני המינים, השימוש בלשון זכר הינו מטעמי נוחות בלבד.
1. השימוש באתר, לרבות עריכת הזמנה באמצעותו, מהווה הסכמתך לתנאי תקנון זה.
2. HappyLI הינו אתר אינטרנט המציע למשתמשים בו מוצרים לקניה דרך האתר.
3. השימוש באתר מותנה ללקוח אשר מלאו לו 18 שנים וכשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות. הלקוח הינו בעל כרטיס אשראי ישראלי או בינלאומי תקף.
4. השימוש באתר הינו לצרכים פרטיים בלבד, חל איסור מוחלט להשתמש באתר לצרכים מסחריים, שלא באישור HappyLI.
5. המשתמש אינו רוכש ואינו מקבל זכויות יוצרים כלשהן משימוש באתר או במוצריו, כל העתקה, מכירה ושימוש במוצרי החברה לצרכים שאינם פרטיים מהווה הפרה של זכויות היוצרים של בעלי האתר ו/או העסק.
6. תמונות המוצרים המתפרסמים באתר הינם להמחשה בלבד, יתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר לבין המוצרים הנמכרים בפועל. טעות בתיאור המוצר לא תחייב את החברה ולא תהווה עילה לביטול ההזמנה.
7. HappyLI ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח או לצד שלישי כתוצאה משימוש באתר על כל שימושיו או במוצר.
8. טעות סופר בתיאור המוצר אינה תחייב את HappyLI.
9. התמונות המופיעות באתר עשויות לכלול פריטים אשר אינם מוצעים למכירה.
10. כל המוצרים המופיעים באתר HappyLI כפופים לזכויות יוצרים ע"פ חוק.
11. HappyLI רשאית לשנות את תנאי תקנון זה ולעדכן את כל הפרטים המופיעים בו מעת לעת. על כן על המשתמש המבצע הזמנה באתר לוודא ולקרוא את תקנון הזמנות זה בכל הזמנה ולאשרו.

רכישות באתר:
1. הזמנות המבוצעות באתר אינן מאושרות באופן אוטומטי והן תלויות באישור HappyLI על מנת לבצען. אישור HappyLI מותנה בווידוא כל פרטי ההזמנה ואישורם על ידו, זמינות מלאי ואזורי משלוח. HappyLI שומרת על זכותה לסרב לביצוע הזמנה מכל סיבה שהיא עפ"י דין.
2. על מנת לבצע רכישה יש תחילה לבחור מוצר, המוצר יתווסף לסל הקניות, להשלמת תהליך הקניה הלקוח יכנס לסל הקניות וימלא פרטים אישיים ופרטי כרטיס אשראי/PayPal לצורך תשלום ומשלוח המוצר.
3. לכל מוצר יוצג "דף מוצר" ובו פרטי המוצר ומחירו.
4. HappyLI רשאית מעת לעת לעדכן את דפי המוצר, להוסיף או להחסיר מוצרים, להסיר מוצרים אשר אזלו מן המלאי וכמו כן לשנות את מחיר המוצר.
5. במידה והעיסקה אושרה תשלח ללקוח קבלה ידנית בתוך המשלוח הכולל את המוצרים אותם הזמין.
6. במידה והעסקה לא אושרה הלקוח יקבל על כך הודעה.
7. מסירת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית והעושה כן צפוי להליכים משפטיים פליליים ו/או להליכים משפטיים אזרחיים.

אספקת המוצרים:
1. אספקת המוצרים תיעשה ע"י חברת שילוח עצמאית ו/או דואר רשום ו/או אמצעי שילוח אחר. אספקת המוצרים תיעשה תוך תקופה שתיקבע על ידי HappyLI בעת ההזמנה ואלו יחולו ממועד אישור HappyLI לביצוע ההזמנה. מובהר כי זמני האספקה הינם זמנים משוערים, יתכנו שינויים בזמני האספקה. HappyLI אינה מתחייבת בשום צורה לזמני אספקה וכל עיכוב שחל שאינו בשליטתה אינו מחייב אותה.
2. אספקת המוצרים כרוכה בתשלום ובאישור ההזמנה על ידי HappyLI אלא אם צוין אחרת בעת תהליך ההזמנה והתשלום. במידה וההזמנה לא תאושר מכל סיבה שהיא והלקוח שילם בעבורה, יוחזר כספו של הלקוח בתוך 30 ימים מיום ההודעה על אי אישור ההזמנה.
3. עלות המשלוח תלויה בסוג המשלוח שבחר הלקוח. תעריפי המשלוח יצוינו בעת התשלום. באם בחר הלקוח משלוח לנקודות איסוף, יישלח אליו URL המציג את נקודות האיסוף הקיימות לבחירתו. המשלוח יישלח לנקודה שיבחר הלקוח.
4. מוצהר על ידי המזמין כי ידוע לו ששירות המשלוחים בעבור מוצרים הנמכרים באתר HappyLI הינו שירות חיצוני, על כן במידה והמוצר לא סופק על פי זמני האספקה המפורטים באתר, על הלקוח לידע את העסק באופן מידי על מנת שיוכל לערוך בירור בעניין. במקרה כזה, אין HappyLI חייבת בכל חיוב בגין איחור באספקה.

ביטול עסקת רכישה:
1. הודעה בדבר ביטול הרכישה מכל סיבה שהיא ע"י הלקוח תהיה בהתאם להוראות פרק ג' לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 ובכפוף לכל דין.
2. ביטול הרכישה יעשה מיום ביצוע הרכישה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר. בכל בקשה לביטול הרכישה לאחר שהמוצר כבר נשלח כפוף הביטול לכך שהלקוח יחזיר את המוצר לחברה על חשבונו ובתנאי שהמוצר תקין ולא נעשה בו כל שימוש, הוא באריזתו המקורית, אינו ניזוק ואינו פגום בצורה כלשהי.
3. ביטול עסקת רכישה זו כפופה להוראות סעיף 14ג לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981 (פרק עסקת מכר מרחוק) ובעת הביטול ישלם הלקוח דמי ביטול בגין כל מוצר שהוזמן בגובה 100 ₪ או 5%, לפי הנמוך.
4. בעת ביטול רכישה ובמידה ו- HappyLI ביצעה הזמנה לשליחות עבור המוצר שהוזמן, כספו של הלקוח בעבור השליחות שהוזמנה לא יוחזר.
5. מוצהר ומוסכם בין הצדדים כי במידה והלקוח מחזיר את המוצר באמצעות שליחות חיצונית ו/או גורם אחר ואינו מחזיר את המוצר בעצמו, הוא מעניק ל-HappyLI את שיקול הדעת הבלעדי להכריע האם המוצר ניזוק ואם לאו.
6. באם נפל פגם במוצר שהוחזר בעת הגעתו חזרה ל-HappyLI, הרי שהלקוח מקבל את קביעת HappyLI לעניין זה ובמידה וישנו פגם, כספו של הלקוח לא יוחזר.
7. ביטול הרכישה יתבצע באמצעות משלוח דואר לכתובת הדואר האלקטרוני של HappyLI.

שירות לקוחות:
1. לכל שאלה בכל נושא ניתן לפנות לכתובת דוא"ל של HappyLI: liron.shebs@gmail.com
צוקית 3 ראש העין (בתיאום מראש) 0523576475 (הודעות בלבד).
2. לא ניתן לבצע כל הזמנה דרך כתובת הדוא"ל של החברה, אלא אם נמסר למזמין אחרת באופן פרטני.


HappyLI מתחייבת לשמור על סודיות המידע המועבר ע"י הלקוח ולא לעשות בו כל שימוש ולא להעבירו לגורם אחר אלא לצורכי תפעול האתר בלבד ועל מנת לאפשר את ביצוע הרכישה באתר ולצורכי שמירת קשר עם הלקוח.
HappyLI ומנהלי האתר אינם אחראים לכל נזק מכל סוג שהוא אשר יגרם ללקוח אם מידע כלשהו יאבד או יגיע לגורם עוין.
x

#{title}

#{text}

#{price}