הבובות של ילדותי

בובת מהעבר

חלק חשוב מילדותי, הן הבובות שגדלתי איתן. היו לי הרבה. לכל בובה היה גם שם (בחירת השם היתה גם מאד מנומקת בדרך כלל). אהבתי מאד את הבובות שלי, הלבשתי אותן, חיבקתי אותן ו"האכלתי" אותן. חלקן שרדו עד היום. היום אני רוצה לספר לכן על שתי בובות חשובות במיוחד שליוו אותי בילדותי: כיופתי ואמיר.
 

כיופתי

כיופתי קיבלה את שמה בגלל צורתה הדומה לקציצה ("כיופתתה" בבולגרית, שפת האם של אימי). היא היתה בובת בד חמודה שברבות הימים הפכה למרופטת. אבל אני אהבתי אותה בכל ליבי. כשהיא הייתה נקרעת, הייתי מביאה אותה לסבתא רבתא שלי ("נונה" בבולגרית), רג'ינה, שהיתה מטליאה אותה. כיופתי שרדה די הרבה זמן, והיום יש לי רק כמה תמונות שמעידות על אהבתי אליה
אני וכיופתי

אמיר

אמיר היה אחת הבובות הראשונות בארץ שנראו כמו "תינוק אמיתי". הוא נקרא על שם החבר הכי טוב שלי בגיל 4. כשהיינו הולכים איתו ברחוב, אנשים היו חושבים שזה תינוק. אני זוכרת פעם שטיילתי עם סבתא שלי, סופי, ברחוב. אני עוד הייתי בעגלה ואת אמיר היא שמה על המשענת. היא קיבלה נזיפות רבות מעוברי אורח שחשבו שלא ראוי לשאת ככה תינוק. 
העיניים של אמיר היו נסגרות בשכיבה, תכונה שהערכתי מאד בגיל ארבע. 
עם השנים, אמיר התחיל לאבד את הידיים והרגליים, ולא במובן המטאפורי. אבא שלי היה כל פעם מתקן אותו וזכה לכבוד רב מצידי (כרופא בובות מדופלם).
אמיר חי וקיים על היום, וילדי משחקים איתו מדי פעם
אז והיום
היום כשאני נזכרת בתמונות האלה אני מבינה כמה דברים על עצמי. על אהבתי הרבה לבובות ובעיקר על הרצון שלי שהבובות שאני יוצרת ילוו את הילדים שיקבלו אותן גם לגיל בגרות.
ברור לי שילד או ילדה שמקבלים בובה במתנה ממש שוזרים אותה בתוך זיכרונות הילדות שלהם, וזה מרגש אותי.
אני ממש מקווה שהילדים שקיבלו ויקבלו את הבובות של HappyLI יזכרו גם הם יום אחד באהבה וברכות של הבובה, ושבכל תמונות הילדות שלהם יציצו אהוד, מיכל או סמנתה...
בתמונות: אני כילדה, כיופתי, אמיר וחברתי הטובה ניב.
צילום: כנראה ע"י ההורים שלי (דליה וזלמן שבס). צילום עדכני: נועה שבס

ספרו לי על הבובות שאתן הכי אוהבות,
נשיקות, לירון
HappyLI הינו אתר השייך לבעלי העסק והמותג HappyLI ע"פ: 36396588 (להלן: "HappyLI")
הגלישה, השימוש והרכישות המתקיימות באתר ע"י כל משתמש מהווה הסכמה ואישור לתנאי תקנון זה.

תנאים כלליים:
האמור בתקנון זה מתייחס באופן שווה לשני המינים, השימוש בלשון זכר הינו מטעמי נוחות בלבד.
1. השימוש באתר, לרבות עריכת הזמנה באמצעותו, מהווה הסכמתך לתנאי תקנון זה.
2. HappyLI הינו אתר אינטרנט המציע למשתמשים בו מוצרים לקניה דרך האתר.
3. השימוש באתר מותנה ללקוח אשר מלאו לו 18 שנים וכשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות. הלקוח הינו בעל כרטיס אשראי ישראלי או בינלאומי תקף.
4. השימוש באתר הינו לצרכים פרטיים בלבד, חל איסור מוחלט להשתמש באתר לצרכים מסחריים, שלא באישור HappyLI.
5. המשתמש אינו רוכש ואינו מקבל זכויות יוצרים כלשהן משימוש באתר או במוצריו, כל העתקה, מכירה ושימוש במוצרי החברה לצרכים שאינם פרטיים מהווה הפרה של זכויות היוצרים של בעלי האתר ו/או העסק.
6. תמונות המוצרים המתפרסמים באתר הינם להמחשה בלבד, יתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר לבין המוצרים הנמכרים בפועל. טעות בתיאור המוצר לא תחייב את החברה ולא תהווה עילה לביטול ההזמנה.
7. HappyLI ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח או לצד שלישי כתוצאה משימוש באתר על כל שימושיו או במוצר.
8. טעות סופר בתיאור המוצר אינה תחייב את HappyLI.
9. התמונות המופיעות באתר עשויות לכלול פריטים אשר אינם מוצעים למכירה.
10. כל המוצרים המופיעים באתר HappyLI כפופים לזכויות יוצרים ע"פ חוק.
11. HappyLI רשאית לשנות את תנאי תקנון זה ולעדכן את כל הפרטים המופיעים בו מעת לעת. על כן על המשתמש המבצע הזמנה באתר לוודא ולקרוא את תקנון הזמנות זה בכל הזמנה ולאשרו.

רכישות באתר:
1. הזמנות המבוצעות באתר אינן מאושרות באופן אוטומטי והן תלויות באישור HappyLI על מנת לבצען. אישור HappyLI מותנה בווידוא כל פרטי ההזמנה ואישורם על ידו, זמינות מלאי ואזורי משלוח. HappyLI שומרת על זכותה לסרב לביצוע הזמנה מכל סיבה שהיא עפ"י דין.
2. על מנת לבצע רכישה יש תחילה לבחור מוצר, המוצר יתווסף לסל הקניות, להשלמת תהליך הקניה הלקוח יכנס לסל הקניות וימלא פרטים אישיים ופרטי כרטיס אשראי/PayPal לצורך תשלום ומשלוח המוצר.
3. לכל מוצר יוצג "דף מוצר" ובו פרטי המוצר ומחירו.
4. HappyLI רשאית מעת לעת לעדכן את דפי המוצר, להוסיף או להחסיר מוצרים, להסיר מוצרים אשר אזלו מן המלאי וכמו כן לשנות את מחיר המוצר.
5. במידה והעיסקה אושרה תשלח ללקוח קבלה ידנית בתוך המשלוח הכולל את המוצרים אותם הזמין.
6. במידה והעסקה לא אושרה הלקוח יקבל על כך הודעה.
7. מסירת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית והעושה כן צפוי להליכים משפטיים פליליים ו/או להליכים משפטיים אזרחיים.

אספקת המוצרים:
1. אספקת המוצרים תיעשה ע"י חברת שילוח עצמאית ו/או דואר רשום ו/או אמצעי שילוח אחר. אספקת המוצרים תיעשה תוך תקופה שתיקבע על ידי HappyLI בעת ההזמנה ואלו יחולו ממועד אישור HappyLI לביצוע ההזמנה. מובהר כי זמני האספקה הינם זמנים משוערים, יתכנו שינויים בזמני האספקה. HappyLI אינה מתחייבת בשום צורה לזמני אספקה וכל עיכוב שחל שאינו בשליטתה אינו מחייב אותה.
2. אספקת המוצרים כרוכה בתשלום ובאישור ההזמנה על ידי HappyLI אלא אם צוין אחרת בעת תהליך ההזמנה והתשלום. במידה וההזמנה לא תאושר מכל סיבה שהיא והלקוח שילם בעבורה, יוחזר כספו של הלקוח בתוך 30 ימים מיום ההודעה על אי אישור ההזמנה.
3. עלות המשלוח תלויה בסוג המשלוח שבחר הלקוח. תעריפי המשלוח יצוינו בעת התשלום. באם בחר הלקוח משלוח לנקודות איסוף, יישלח אליו URL המציג את נקודות האיסוף הקיימות לבחירתו. המשלוח יישלח לנקודה שיבחר הלקוח.
4. מוצהר על ידי המזמין כי ידוע לו ששירות המשלוחים בעבור מוצרים הנמכרים באתר HappyLI הינו שירות חיצוני, על כן במידה והמוצר לא סופק על פי זמני האספקה המפורטים באתר, על הלקוח לידע את העסק באופן מידי על מנת שיוכל לערוך בירור בעניין. במקרה כזה, אין HappyLI חייבת בכל חיוב בגין איחור באספקה.

ביטול עסקת רכישה:
1. הודעה בדבר ביטול הרכישה מכל סיבה שהיא ע"י הלקוח תהיה בהתאם להוראות פרק ג' לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 ובכפוף לכל דין.
2. ביטול הרכישה יעשה מיום ביצוע הרכישה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר. בכל בקשה לביטול הרכישה לאחר שהמוצר כבר נשלח כפוף הביטול לכך שהלקוח יחזיר את המוצר לחברה על חשבונו ובתנאי שהמוצר תקין ולא נעשה בו כל שימוש, הוא באריזתו המקורית, אינו ניזוק ואינו פגום בצורה כלשהי.
3. ביטול עסקת רכישה זו כפופה להוראות סעיף 14ג לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981 (פרק עסקת מכר מרחוק) ובעת הביטול ישלם הלקוח דמי ביטול בגין כל מוצר שהוזמן בגובה 100 ₪ או 5%, לפי הנמוך.
4. בעת ביטול רכישה ובמידה ו- HappyLI ביצעה הזמנה לשליחות עבור המוצר שהוזמן, כספו של הלקוח בעבור השליחות שהוזמנה לא יוחזר.
5. מוצהר ומוסכם בין הצדדים כי במידה והלקוח מחזיר את המוצר באמצעות שליחות חיצונית ו/או גורם אחר ואינו מחזיר את המוצר בעצמו, הוא מעניק ל-HappyLI את שיקול הדעת הבלעדי להכריע האם המוצר ניזוק ואם לאו.
6. באם נפל פגם במוצר שהוחזר בעת הגעתו חזרה ל-HappyLI, הרי שהלקוח מקבל את קביעת HappyLI לעניין זה ובמידה וישנו פגם, כספו של הלקוח לא יוחזר.
7. ביטול הרכישה יתבצע באמצעות משלוח דואר לכתובת הדואר האלקטרוני של HappyLI.

שירות לקוחות:
1. לכל שאלה בכל נושא ניתן לפנות לכתובת דוא"ל של HappyLI: liron.shebs@gmail.com
צוקית 3 ראש העין (בתיאום מראש) 0523576475 (הודעות בלבד).
2. לא ניתן לבצע כל הזמנה דרך כתובת הדוא"ל של החברה, אלא אם נמסר למזמין אחרת באופן פרטני.


HappyLI מתחייבת לשמור על סודיות המידע המועבר ע"י הלקוח ולא לעשות בו כל שימוש ולא להעבירו לגורם אחר אלא לצורכי תפעול האתר בלבד ועל מנת לאפשר את ביצוע הרכישה באתר ולצורכי שמירת קשר עם הלקוח.
HappyLI ומנהלי האתר אינם אחראים לכל נזק מכל סוג שהוא אשר יגרם ללקוח אם מידע כלשהו יאבד או יגיע לגורם עוין.
x

#{title}

#{text}

#{price}