איך היה בגן - משחקי דמיון אצל ילדים

איך היה בגן \ משחקי דמיון אצל ילדים

כל אמא מכירה את זה:
את שואלת: "איך היה בגן?"
ומקבל את התשובה הכה אינפורמטיבית: "כיף!"
אז איך באמת היה בגן? קל לדעת!

משחקי דמיון אצל ילדים

בערך בגיל שלוש ילדים מתחילים לשחק משחקי דמיון.
במשחק הם משחזרים סיטואציות מחיי היום יום ולעיתים קרובות לוקחים על עצמם גם משחקי תפקידים של המבוגרים הסובבים אותם (לדוגמא ההורים או הגננות).
מה שנחמד מבחינתינו ההורים זה שמשחקי הדמיון של הילדים שלנו יכולים לספר לנו את כל מה שקרה בגן (או בכל סיטואציה אחרת) אם רק נקשיב ונאפשר לילדים שלנו את הזמן והמרחב למשחק.
כך לדוגמא ילדה יכולה לשחזר סיטואציות כמו יום הולדת בגן רק שבמשחק היא הגננת והבובות שלה הם הילדים. אם תפתחו את האזניים והעיניים תוכלו לראות מה המנהגים בגן, איזה שירים שרים ומה אוכלים. 

אורות אדומים

המשחק הדמיוני בבית בהחלט יכול גם להדליק אורות אדומים בנוגע להתנהגות לא הולמת מצד המבוגרים הסובבים את הילד.
לכן ההקשבה שלנו חשובה. אין צורך להתערב בשעת המשחק (אלא אם נדרשתם לכך מצד הילד).
משחק דמיון עם בובות

משחק דמיון משותף

לפעמים ילדים ישחקו במשחק דמיון משותף בין חברים, או איתכם ההורים.
משחק דמיון משותף הוא יותר מורכב ממשחק ביחיד, כי כאן יש לכל שחקן תפקיד דמיוני לפיו הוא משחק. כל שחקן צריך להגיב לסיטואציה שנוצרת במשחק.
משחק מהסוג הזה בדרך כלל מתחיל בגיל קצת יותר מבוגר בסביבות גיל 4.

אצלנו בבית

גם אצלנו בבית משחקי הדמיון תופסים מקום חשוב. עדי אוהבת בעיקר לשחק עם בובות שהופכות לילדים בגן שלה, חברים מהמשפחה שלה ואפילו אחים שלה. 
כשאני פותחת אזניים ומאזינה למשחק שלה אני שומעת שיחות טלפון דמיוניות עם אנשים דמיוניים בהם היא מספרת להם על הצרות שעושים הילדים שלה, או על דבר מה אחר שארע בגן.
היא חוגגת לבובה מסויימת יום הולדת, מכינה לה עוגה ומרימה אותה.
היא מפרידה בין בובות שרבות ולעיתים גם כועסת עליהן כשהם מתנהגות באלימות.
לפעמים היא אפילו גולשת עם הבובות ביו-טיוב ובוחרת להן שירים.
ובאופן לא מפתיע היא גם אוהבת ללכת לישון עם הבובות שלה.
משחקי דמיון עם ילדים - עדי ישנה עם סמנתה
בובות הן הרבה יותר מסתם עוד חפץ בחדר הילדים. הן מאפשרות לילדים שלנו לפתח משחקי דמיון ובכך לעבד את חוויות היום יום שלהם.
כשהייתי ילדה אהבתי מאד בובות (ואפילו כתבתי על כך כאן).
ספרי לי על הבובות של הילדים שלך.

תמונות: לירון שבס
נשיקות לירון
HappyLI הינו אתר השייך לבעלי העסק והמותג HappyLI ע"פ: 36396588 (להלן: "HappyLI")
הגלישה, השימוש והרכישות המתקיימות באתר ע"י כל משתמש מהווה הסכמה ואישור לתנאי תקנון זה.

תנאים כלליים:
האמור בתקנון זה מתייחס באופן שווה לשני המינים, השימוש בלשון זכר הינו מטעמי נוחות בלבד.
1. השימוש באתר, לרבות עריכת הזמנה באמצעותו, מהווה הסכמתך לתנאי תקנון זה.
2. HappyLI הינו אתר אינטרנט המציע למשתמשים בו מוצרים לקניה דרך האתר.
3. השימוש באתר מותנה ללקוח אשר מלאו לו 18 שנים וכשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות. הלקוח הינו בעל כרטיס אשראי ישראלי או בינלאומי תקף.
4. השימוש באתר הינו לצרכים פרטיים בלבד, חל איסור מוחלט להשתמש באתר לצרכים מסחריים, שלא באישור HappyLI.
5. המשתמש אינו רוכש ואינו מקבל זכויות יוצרים כלשהן משימוש באתר או במוצריו, כל העתקה, מכירה ושימוש במוצרי החברה לצרכים שאינם פרטיים מהווה הפרה של זכויות היוצרים של בעלי האתר ו/או העסק.
6. תמונות המוצרים המתפרסמים באתר הינם להמחשה בלבד, יתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר לבין המוצרים הנמכרים בפועל. טעות בתיאור המוצר לא תחייב את החברה ולא תהווה עילה לביטול ההזמנה.
7. HappyLI ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח או לצד שלישי כתוצאה משימוש באתר על כל שימושיו או במוצר.
8. טעות סופר בתיאור המוצר אינה תחייב את HappyLI.
9. התמונות המופיעות באתר עשויות לכלול פריטים אשר אינם מוצעים למכירה.
10. כל המוצרים המופיעים באתר HappyLI כפופים לזכויות יוצרים ע"פ חוק.
11. HappyLI רשאית לשנות את תנאי תקנון זה ולעדכן את כל הפרטים המופיעים בו מעת לעת. על כן על המשתמש המבצע הזמנה באתר לוודא ולקרוא את תקנון הזמנות זה בכל הזמנה ולאשרו.

רכישות באתר:
1. הזמנות המבוצעות באתר אינן מאושרות באופן אוטומטי והן תלויות באישור HappyLI על מנת לבצען. אישור HappyLI מותנה בווידוא כל פרטי ההזמנה ואישורם על ידו, זמינות מלאי ואזורי משלוח. HappyLI שומרת על זכותה לסרב לביצוע הזמנה מכל סיבה שהיא עפ"י דין.
2. על מנת לבצע רכישה יש תחילה לבחור מוצר, המוצר יתווסף לסל הקניות, להשלמת תהליך הקניה הלקוח יכנס לסל הקניות וימלא פרטים אישיים ופרטי כרטיס אשראי/PayPal לצורך תשלום ומשלוח המוצר.
3. לכל מוצר יוצג "דף מוצר" ובו פרטי המוצר ומחירו.
4. HappyLI רשאית מעת לעת לעדכן את דפי המוצר, להוסיף או להחסיר מוצרים, להסיר מוצרים אשר אזלו מן המלאי וכמו כן לשנות את מחיר המוצר.
5. במידה והעיסקה אושרה תשלח ללקוח קבלה ידנית בתוך המשלוח הכולל את המוצרים אותם הזמין.
6. במידה והעסקה לא אושרה הלקוח יקבל על כך הודעה.
7. מסירת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית והעושה כן צפוי להליכים משפטיים פליליים ו/או להליכים משפטיים אזרחיים.

אספקת המוצרים:
1. אספקת המוצרים תיעשה ע"י חברת שילוח עצמאית ו/או דואר רשום ו/או אמצעי שילוח אחר. אספקת המוצרים תיעשה תוך תקופה שתיקבע על ידי HappyLI בעת ההזמנה ואלו יחולו ממועד אישור HappyLI לביצוע ההזמנה. מובהר כי זמני האספקה הינם זמנים משוערים, יתכנו שינויים בזמני האספקה. HappyLI אינה מתחייבת בשום צורה לזמני אספקה וכל עיכוב שחל שאינו בשליטתה אינו מחייב אותה.
2. אספקת המוצרים כרוכה בתשלום ובאישור ההזמנה על ידי HappyLI אלא אם צוין אחרת בעת תהליך ההזמנה והתשלום. במידה וההזמנה לא תאושר מכל סיבה שהיא והלקוח שילם בעבורה, יוחזר כספו של הלקוח בתוך 30 ימים מיום ההודעה על אי אישור ההזמנה.
3. עלות המשלוח תלויה בסוג המשלוח שבחר הלקוח. תעריפי המשלוח יצוינו בעת התשלום. באם בחר הלקוח משלוח לנקודות איסוף, יישלח אליו URL המציג את נקודות האיסוף הקיימות לבחירתו. המשלוח יישלח לנקודה שיבחר הלקוח.
4. מוצהר על ידי המזמין כי ידוע לו ששירות המשלוחים בעבור מוצרים הנמכרים באתר HappyLI הינו שירות חיצוני, על כן במידה והמוצר לא סופק על פי זמני האספקה המפורטים באתר, על הלקוח לידע את העסק באופן מידי על מנת שיוכל לערוך בירור בעניין. במקרה כזה, אין HappyLI חייבת בכל חיוב בגין איחור באספקה.

ביטול עסקת רכישה:
1. הודעה בדבר ביטול הרכישה מכל סיבה שהיא ע"י הלקוח תהיה בהתאם להוראות פרק ג' לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 ובכפוף לכל דין.
2. ביטול הרכישה יעשה מיום ביצוע הרכישה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר. בכל בקשה לביטול הרכישה לאחר שהמוצר כבר נשלח כפוף הביטול לכך שהלקוח יחזיר את המוצר לחברה על חשבונו ובתנאי שהמוצר תקין ולא נעשה בו כל שימוש, הוא באריזתו המקורית, אינו ניזוק ואינו פגום בצורה כלשהי.
3. ביטול עסקת רכישה זו כפופה להוראות סעיף 14ג לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981 (פרק עסקת מכר מרחוק) ובעת הביטול ישלם הלקוח דמי ביטול בגין כל מוצר שהוזמן בגובה 100 ₪ או 5%, לפי הנמוך.
4. בעת ביטול רכישה ובמידה ו- HappyLI ביצעה הזמנה לשליחות עבור המוצר שהוזמן, כספו של הלקוח בעבור השליחות שהוזמנה לא יוחזר.
5. מוצהר ומוסכם בין הצדדים כי במידה והלקוח מחזיר את המוצר באמצעות שליחות חיצונית ו/או גורם אחר ואינו מחזיר את המוצר בעצמו, הוא מעניק ל-HappyLI את שיקול הדעת הבלעדי להכריע האם המוצר ניזוק ואם לאו.
6. באם נפל פגם במוצר שהוחזר בעת הגעתו חזרה ל-HappyLI, הרי שהלקוח מקבל את קביעת HappyLI לעניין זה ובמידה וישנו פגם, כספו של הלקוח לא יוחזר.
7. ביטול הרכישה יתבצע באמצעות משלוח דואר לכתובת הדואר האלקטרוני של HappyLI.

שירות לקוחות:
1. לכל שאלה בכל נושא ניתן לפנות לכתובת דוא"ל של HappyLI: liron.shebs@gmail.com
צוקית 3 ראש העין (בתיאום מראש) 0523576475 (הודעות בלבד).
2. לא ניתן לבצע כל הזמנה דרך כתובת הדוא"ל של החברה, אלא אם נמסר למזמין אחרת באופן פרטני.


HappyLI מתחייבת לשמור על סודיות המידע המועבר ע"י הלקוח ולא לעשות בו כל שימוש ולא להעבירו לגורם אחר אלא לצורכי תפעול האתר בלבד ועל מנת לאפשר את ביצוע הרכישה באתר ולצורכי שמירת קשר עם הלקוח.
HappyLI ומנהלי האתר אינם אחראים לכל נזק מכל סוג שהוא אשר יגרם ללקוח אם מידע כלשהו יאבד או יגיע לגורם עוין.
x

#{title}

#{text}

#{price}